Biljartclub Wilhelminaschool

Sinds een paar jaar is er binnen de SV Wilhelminaschool een biljartclub actief. Een aantal trouwe oudere leden nam het initiatief daartoe en dat slaat aan kunnen we gerust stellen. Na de start meldden zich steeds meer biljarters en inmiddels kent de club al 15 trouwe leden en dat aantal breidt zich gestaag verder uit. Naast het biljarten heeft de club gezelligheid hoog in het vaandel staan. Op zondagmorgen wordt er onder het genot van een kopje koffie, een drankje en vaak een hapje gebiljart, en op dinsdagavond wordt er vrijblijvend getraind.

Ook wordt er deelgenomen aan een competitie opgezet door de Hengelose Seniorenbiljarters. Inmiddels nemen er drie teams van onze biljartclub aan deze competitie deel, die bijna wekelijks in het voor- en najaar wordt gespeeld. Daarnaast is er nog een bekercompetitie.

Je hoeft niet goed te kunnen biljarten om lid te worden van onze club. Zoals gezegd staat de gezelligheid voorop en de ervaring leert dat de leden het biljarten steeds beter onder de knie krijgen.

Heeft u belangstelling om lid te worden voor nog geen 5 euro per maand? Neem dan even contact op met Joop Steffens (06-17823115), Sietse Herder (06-15282234) of Gerrit Heuver (06-13393449). Of kom gerust een keertje langs op zondagmorgen of dinsdagavond in het clubhuis de Dukdalf van de SV Wilhelminaschool aan de Kanaaldijk.