Informatie nieuwe leden

S.V. Wilhelminaschool is een sportieve en gezellige voetbalclub. Wij vinden het belangrijk om kinderen een goed en veilig sportklimaat te bieden waarbij iedereen op zijn/haar niveau met plezier kan voetballen. Tevens zijn wij een actieve vereniging waar veel activiteiten worden georganiseerd.

Voor het seizoen 2023/2024 staan de instroomtrainingen voor de jeugd tot 9 jaar gepland op de woensdagmiddagen van 16.00 uur tot 17.00 uur. Hier kun je vrijblijvend een aantal keren meedoen.  De trainingen worden gegeven door Marcel Geerdink (tel: 06-41791404).

Mocht u meer informatie willen over onze vereniging dan kunt u altijd contact opnemen met het jeugdbestuur of een van onze coördinatoren van de betreffende leeftijdsgroep, zie voor contactinformatie informatie / coördinatoren of klik hier

Klik hier voor de Informatie folder Jeugd