Cameratoezicht

Sinds het voorjaar van 2020 is er cameratoezicht ter bescherming van de eigendommen van S.V. Wilhelminaschool, de leden, vrijwilligers en bezoekers. Cameratoezicht vindt plaats binnen in de kantine, keuken, hal van de kleedkamers en buiten onder de overkapping en de fietsenstalling. De camera’s hangen op een zichtbare plaats. Video-opnames worden continue gemaakt, zodat ingeval van diefstal, vernielingen, pestgedrag en andere ongewenste situaties, terug kan worden gekeken. Middels informatiestickers wordt aangekondigd dat er door SV Wilhelminaschool beeldopnames worden gemaakt.

Met het oog op de bescherming van de privacy van de leden, medewerkers, vrijwilligers en bezoekers van ons complex is er een protocol opgesteld. In dit protocol wordt onder andere een beschrijving gegeven van de praktische uitvoering van het cameratoezicht, in het bijzonder de inzage in opgenomen beeldmateriaal en de verstrekking aan derden.

Protocol cameratoezicht