Club van 100

Word lid van de Club van 100 en steun Wilhelminaschool

Iedereen kent de bordjes in de kantine van Wilhelminaschool wel. Hierop staan alle ruim 170 leden van de Club van 100 vermeld. Maar wat is dat eigenlijk voor club?

De Club van 100 heeft als doel de vereniging te ondersteunen met geldelijke bijdragen voor activiteiten en projecten die buiten de normale begroting van Wilhelminaschool vallen. Zo zijn en worden projecten ter verbetering van de accommodatie - o.a. kunstgrasveld, uitbreiding kleedkamers, renovatie kantine - mede gefinancierd. Voor de jeugd - waar de focus sterk op ligt - wordt o.a. bijgedragen aan open dagen, meerdaagse toernooien, trainingskampen, presentatiekleding en aanschaf van extra (trainings-)materialen.

Omdat in 2024 het 105-jarig bestaan van de vereniging gevierd mag worden, reserveren we al een aantal jaren een deel van de jaarlijkse bijdrage voor dit jubileum.

Ieder lid betaalt €45,- (vroeger 100 gulden, vandaar de naam) per jaar. Hiervoor wordt ieder jaar een feestavond voor je georganiseerd, krijg je een eigen bordje en beslis je mee over de uitgaven.

Het bestuur van de Club van 100 bestaat uit: Tom Brinkman, Jasper Terhalle, Wouter Olbertz, Hugo Olbertz, Rick Kruger, Robert van Essen, Rob Severein en Ramon Esman. Zij zijn allen aanspreekbaar als u vragen heeft of u wilt aanmelden als lid.

Als bestuur van de Club van 100 zijn we trots op het aantal leden, maar willen we natuurlijk graag nog veel meer leden verwelkomen.

Dus steun De School en meld je aan!

Dit kan door onderstaand formulier in te vullen of een inschrijfkaartje in te vullen en in de Cv100 brievenbus te doen, zowel de kaartjes als de bus zijn te vinden bij de bordjes in de kantine.

Club van 100

XXXX AA

Welke naam mag genoteerd worden op het Club van 100 bordje in de kantine?

* = verplicht