Aanmelden nieuw lid

Lidnummer is te vinden op de digitale spelerspas

Alle kinderen moeten kunnen sporten is het motto van het Jeugdsportfonds. Ouders die het financieel moeilijk hebben, om welke reden dan ook, kunnen een beroep doen op het jeugdsportfonds. Tot 300 Euro per jaar kunnen jongeren tot 18 jaar een steuntje in de rug krijgen. Van dit geld wordt de contributie betaald en wat overblijft kan aan sportbenodigdheden besteed worden. Een intermediair van het jeugdsportfonds kan de aanvraag voor u regelen. Denkt u in aanmerking te komen

S.V. Wilhelminaschool werkt bij het innen van de contributie met automatische afschrijving. Een automatische afschrijving kan pas plaatsvinden als u daar zelf toestemming voor geeft. Noteer daarvoor het IBAN-nummer, naam, adres, postcode en woonplaats van de rekeninghouder, en de inschrijfdatum. U kunt stoppen omdat u gaat verhuizen en/of uw lidmaatschap opzegt. Doe dit schriftelijk of per mail, bij de secretaris. Let op, u kunt het lidmaatschap alleen opzeggen per 1 juli. Afschrijvingen vinden plaats rond de 25e van een maand. Inschrijfgeld: nieuwe spelende leden betalen € 25 inschrijfgeld, hiervoor ontvangt u een wedstrijdtenue, bestaande uit een shirt, broekje en kousen, van de vereniging. Dit bedrag zal automatisch van uw rekening worden geïncasseerd.

Voor onze website, app, nieuwsbrief en social media accounts (Twitter, Facebook, Instagram) gebruiken wij soms foto's van trainingen, evenementen of wedstrijden. Dit om te laten zien waar we mee bezig zijn. Daarnaast wordt jaarlijks een teamfoto gemaakt. Mogen wij foto's maken en gebruiken voor deze doeleinden?

* = verplicht