Voetballen in Hengelo

In Hengelo zijn verschillende clubs waar je kan voetballen, één daarvan is s.v. Wilhelminaschool. De club werd in 1919 opgericht en mocht in augustus 2019 haar 100 jarig jubileum vieren. Een club met een rijke historie en opgericht door werknemers van de Stork fabriek.

Voetballen bij Wilhelminaschool is meer dan alleen voetballen. De club staat bekend als een zeer   gezellig club en leuke club waar je zowel voor je plezier kan voetballen maar ook voor de prestatie. De club kent veel jeugd waarbij de laatste jaren ook veel meiden elftallen bij gekomen zijn. Zo organiseert s.v. Wilhelminaschool één van de grootste meiden toernooien van Nederland, dan wel niet het grootste meidentoernooi van Nederland.

Kom voetballen in Hengelo, kom voetballen bij s.v. Wilhelminaschool. Ben je geïnteresseerd en wil je bij ons komen voetballen? Dat kan meld je dan aan via de button hieronder.

Wil je eerst kijken of voetballen wat voor je is? Dan kun je natuurlijk ook eens vrijblijvend meetrainen met één van onze teams. Hiervoor kun je contact opnemen met de coordinatoren, te bereiken op [email protected]