Vrijwilliger worden

Welkom vrijwilliger,

SV Wilhelminaschool is een middelgrote voetbalvereniging met 650 leden. Samen zetten we de schouders eronder om de veilige, sportieve en gemoedelijke vereniging te blijven die we zijn. De vereniging organiseert veel, ook naast het voetbal, en dat kan niet zonder de actieve bijdrage van vrijwilligers. Momenteel zijn dat er ruim 150, maar dat is helaas nog niet voldoende. Doorlopend zijn we op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die ons willen helpen bij het draaiende houden van onze mooie club. Dit kan zijn voor een paar uur per maand tot een wekelijkse of dagelijkse taak. Alle handjes en uurtjes helpen ons enorm!

Wij kunnen bijvoorbeeld doorlopend extra hulp gebruiken als scheidsrechter of coördinator, ondersteuning in de bar, helpen bij onderhoudswerkzaamheden en als oproepkracht bij een evenement.

Word(t) je (kind) lid van onze club dan is de ongeschreven regel dat je vrijwilligerswerk verricht. Jij wilt toch ook graag dat de kantine open kan, de kleedkamers schoon zijn, de velden er netjes bij liggen en er scheidsrechters zijn zodat er gesport kan worden?

Kijk onder vacatures welke vrijwilligerstaken er (urgent) vervuld moeten worden. Wil je samen met iemand een rol delen, ken je iemand die graag zou willen helpen of wil je een extra taak op je nemen? Meld je dan aan via [email protected] en we gaan het samen regelen.

Weet je niet wat je wilt of spreken deze vacatures je net niet aan? Ook dan zien we graag je aanmelding binnenkomen en we gaan samen met je op zoek naar de beste plek voor jou als vrijwilliger.

Blijf niet langs de lijn staan, maar kom in actie en help ons. Zonder vrijwilligers immers geen amateurvoetbal!

Alvast bedankt voor je aanmelding,